--------Every Thing----------

--------Every Thing----------

محمد عثمانزاده
--------Every Thing----------

--------Every Thing----------

محمد عثمانزاده

معرفی 5 بازی که می توانند بهترین های سال 2013 باشند!

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی های کامپیوتری باشید ، میدانید که سال 2012 ، سالی پرشکوه برای صنعت بازی های کامپیوتری بود اما مطمئنا سال 2013 با بازی هایی بسیار بهتر و با گرافیک عالی تر در پیش رو است. در این پست قصد داریم چند تا از بهترین بازی هایی که انتشار آنها در این سال قطعی است را به همراه کمی توضیحات و جدیدترین تصاویر از محیط گرافیکی آنها به شما معرفی کنیم.

این را هم بگویم که پرطرفدارترین بازی های امسال به این لیست ختم نمی شود و هنوز بازی های زیادی هستند که معرفی نشده اند و به محض معرفی آنها در نمایشگاه E3 ( بزرگترین نمایشگاه بازی های کامپیوتری که هرساله بزرگترین شرکت های فعال در زمینه ی بازی های کامپیوتری ، جدیدترین بازی ها و تکنولوژی های خود را در آن بطور رسمی معرفی می کنند ) ، لیستی از آنها نیز در اختیار شما می گذاریم.  

watch dogs

بقیه در ادامه مطلب

  


  

watch dogs

watch dogs

یکی از بازی هایی که بیشتر بازیبازها بی صبرانه منتظر انتشار آن هستند ، این بازی فوق العاده جذاب است که در سبک اکشن و open world عرضه خواهد شد. با توجه به تریلرهایی که از این بازی منتشر شده است ، مطمئنا موفقیت این بازی تضمین شده است. این بازی بر روی موتور گرافیکی Disrupt ساخته می شود و از تریلر آن مشخص است که از محیط گرافیکی فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و می تواند از نظر گرافیکی ، از بهترین های سال باشد.

وقایع Watch Dogs در سال 2013 رخ می دهد ، جایی که در آن شما کنترل فردی با نام Aiden Pearce را به عهده می گیرید. وی هکری بسیار ماهر است که از عقل و مبارزه به درستی استفاده می کند. Aiden اغلب افرادی را از بین می برد که مستحق آن می باشند. قرار است این بازی توسط شرکت ubisoft  در سال 2013 برای کنسولهای نسل کنونی ( PS3 ، XBox 360 و PC ) عرضه شود و حتی در بعضی جاها خوانده ام که برای کنسولهای نسل بعد ( PS4 ، XBox 720 ) هم خواهد آمد که با توجه به گرافیک خیره کننده ی آن ، این امکان زیاد است.

دانلود تریلر watch dogs

watch dogs

 

watch dogs

watch dogs

watch dogs

watch dogs

watch dogs

watch dogs

watch dogs

 

GTA V ( Grand Theft Auto 5 )k

GTA 5

مطمئنا طرفداران بازی رایانه ای بیشتر از هر بازی دیگری منتظر انتشار این بازی هستند که از آن به عنوان سلطان سبک open world یاد می شود. با توجه به تصاویر و پیش نمایشی که از این بازی منتشر شده ، مشخص است که GTA V از گرافیک زیبا و قابل قبولی برخوردار است و موتور گرافیکی آن بسیار پیشرفت کرده است. بازی در شهری به نام los santos ( لس انجلس واقعی ) اتفاق می افتد که سعی شده ، این شهر بسیار شبیه به واقعیت طراحی شود و جزئیات بسیار زیادی را می توانید در آن مشاهده کنید ( مثل انواع حیوانات ، زباله ها ، تابلوهای تبلیغاتی ، بیلبوردها و … ) شما در این بازی کنترل سه شخصیت را بر عهده خواهید داشت که می توانید بین این شخصیت ها سوئیچ کنید. به گفته ی شرکت rockstar که سازنده ی بازی است ، این بازی در اوایل سال 2013 برا ی کنسولهای نسل فعلی منتشر خواهد شد.

دانلود تریلر GTA 5

GTA 5

GTA 5

GTA 5

GTA 5

GTA 5

GTA 5

GTA 5

GTA 5

GTA 5

 

Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist

splinter cell blacklist

یکی دیگر از بازی هایی که توسط شرکت ubisoft منتشر خواهد شد این بازی زیبا و اکشن است. از پیش نمایش این بازی در E3 2012 معلوم بود که بسیار گرافیکی است و از گیم پلی جذاب و پرطرفداری برخوردار است که بر مبنای تیر اندازی و پناه گرفتن ساخته شده. داستان بازی جایی اتفاق می افتد که گروهی که از حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در کشورهایشان به ستوه آمده‌اند در تلاشی برای بیرون کشاندن نیروهای آمریکایی، توطئه‌ای تحت عنوان فهرست‌سیاه را طراحی می‌کنند با هدف حملات گسترده به منافع آمریکا. در این میان سازمان رده سه (یکی از زیر مجموعه‌های آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا) سم فیشر را فرا می‌خواند تا با نفوذ به اردوگاه تروریست‌ها واقع در جایی در مرز ایران و عراق، اطلاعات بیشتری درباره این توطئه جمع آوری کند. رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شخصا از سم فیشر می‌خواهد تا به او برای از بین بردن این تهدید کمک کرده و جلوی فهرست ‌سیاه را بگیرد. ( متاسفانه به نظر می رسه که این بازی ضد ایرانی باشه ) به گفته ی سازندگان ، این بازی اوایل 2013 برای کنسولهای نسل کنونی منتشر می شود.

شما می توانید 3 تریلر زیبا از این بازی را از لینک های زیر دریافت کنید :

تریلر اول _ تریلر دوم _ تریلر سوم

splinter cell blacklist

splinter cell blacklist

splinter cell blacklist

splinter cell blacklist

splinter cell blacklist

 

battlefield 4

Battlefield 4

بازی میدان نبرد ( Battlefield ) از بهترین سری بازی های شوتر اول شخص است که طرفداران زیادی دارد و نسخه ی قبلی این بازی که سر و صدای زیادی به پا کرده بود و از نظر گرافیک ، هنوز کمتر بازی ای به پای آن میرسد ، با فروش بسیار قابل توجهی روبرو شد و شرکت EA را وادار کرد که هرچه زودتر برای ساخت Battlefield 4 دست بجنباند. ( عیب بزرگی که برای ما داشت این بود که داستانش ضد ایرانی بود ) این بازی هم تا اونجا که سازندگان گفته اند با موتور گرافیکی frostbite 3 ساخته می شود و این بدان معنی است که گرافیک آن نسبت به نسخه ی قبل که با frostbite 2 ساخته شده بود ، بسیار بهتر و کامل تر خواهد بود. تنها چیزهایی هم که در مورد داستان آن مشخص است ، این است که در زمان کنونی و مدرن اتفاق می افتد و بیشتر حوادث آن در کشور چین خواهد بود. در مورد قابلیت های جدید این بازی می توان گفت که برای کنسولهای نسل آینده نیز به احتمال زیاد خواهد آمد و همچنین بخش مولتی پلیر آن برای 64 نفر قابل بازی خواهد بود!! که البته این امکان برای کنسولهای کنونی وجود ندارد. شرکت سازنده ی بازی یعنی EA اواخر سال 2013 را برای انتشار این بازی اعلام کرده است و امیدوارم که این زمان به تاخیر نیفتد چون خود من هم به شدت منتظر آن هستم!

دانلود تریلر Battlefield 4

Battlefield 4

Battlefield 4

Battlefield 4

Battlefield 4

Battlefield 4

 

call of duty : ghosts

call of duty 10

واما نوبت به یکی از پرفروش ترین عناوین سال 2012 و مهم ترین رقیب سری بازی های میدان نبرد یعنی سری بازی های ندای وظیفه ( call of duty ) می رسد. چیزی که درمورد این بازی بسیار زیبا مشخص است و من هم برای فهمیدن آن به سایت های زیادی سر زدم این است که نسخه ی دهم این بازی ، در سال 2013 ساخته خواهد شد اما برای فهمیدن جزئیات بیشتر باید منتظر E3 2013 باشیم. طبق پیش بینی ها ، به دلیل پیش نمایش خیره کننده ای که battlefield 4 داشت و اینکه قرار است battlefield 4 برای کنسولهای نسل بعدی هم بیاید ، امسال call of duty نمی تواند مثل سالهای گذشته با رقیب دیرینه اش رقابت کند و فروش قابل توجهی داشته باشد. با این حال تنها چیزی که درباره ی نسخه ی جدید call of duty می توان گفت ، این است که شرکت  activision آنرا حد اکثر تا اواخر امسال عرضه خواهد کرد.

برای مشاهده ی گزارشی از نمایشگاه E3 2013 به همراه تصاویر و جزییات انتشار بازی های معرفی شده در آن به این لینک مراجعه کنید:

برگزیده ای از بازی های معرفی شده در E3 2013

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.