--------Every Thing----------

--------Every Thing----------

محمد عثمانزاده
--------Every Thing----------

--------Every Thing----------

محمد عثمانزاده

گران ترین ماشین های دنیا

لیکان هایپر اسپرت


 

 


نوشته شده در : ۲۰ تیر ۱۳۹۲

 در این جا میخواهیم نگاهی بیاندازیم به گران ترین ماشین های دنیا، ماشین های و لوکس و گران قیمت که شاید بیشتر ما آنها راندیده باشیم.

 

 

10 خودرو گران دنیا

 

10- مک لارن F1

 McLaren F1 $970,000

مک لارن F1

ارزان ترین ماشین در لیست ما، یک ماشین ۹۷۰ هزار دلاری و یکی از بهترین و سریع ترین ماشین های دنیاست. این ماشین ۳ نفره همان قدر که زیباست کمیاب هم هست چرا که تنها ۱۰۶ عدد از آن در دنیا وجود دارد.

 

9- مک لارن P1

McLaren P1 $1.1M

مک لارن P1

باز هم مک لارن، دومین مک لارن لیست با قیمت یک میلیون و یکصد هزار دلار قدرتی برابر ۹۰۳ اسب بخار دارد و صفر تا ۶۰ ان کمتر از ۳ ثانیه است. از این ماشین پر قدرت تنها ۳۷۵ عدد ساخته شده است.

 

9-  هنسی ونوم جی تی

Hennessey Venom GT $1.1M

هنسی ونوم جی تی

همان طور که می بینید هنسی ونوم جی تی و مک لارن P1 هم قیمت هستند. این ماشین از موتور ۸ سیلندر V شکل بهره می برد و قدرت آن ۱۵۰۰ اسب بخار است . صفر تا ۶۰  هنسی ونوم جی تی کمتر از ۲ ثانیه است، احتمالا در این زمان کوتاه اسم ماشین را هم نمی توانیم کامل بگوییم!

 

8- زنو ST1

Zenvo ST1 $1.2M

زنو ST1

خودرویی گران و منحصر به فرد. از این خودروی ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری تنها ۳ عدد در سال تولید می شود. صفر تا ۶۰ این ماشین کمتر ۳ ثانیه است.

 

7- میباخ لندولت

Maybach Landaulet $1.3M

میباخ لندولت

به راحتی می توانیم بگوییم سرعت این مرسدس از تمام ماشین های لیست ما کمتر است اما آنچه قیمت این ماشین لیموزین شکل چهار در را به ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار رسانده امکانات و لوکس بودن آن است. یخچال برای صندلی های عقب، پارتیشن اتوماتیک بین راننده و بقیه مسافران، سان روف جدا گانه برای سرنشین های عقب ، سیستم ارتباطی سرنشینان عقب و جلو از جمله امکانات این ماشین است و همان طور که از خصوصیاتش پیداست برای  اشخاصی مناسب است که راننده داشته باشند.

 

7- فراری لافراری

Ferrari La Ferrari $1.3M

فراری لافراری

می توان گفت لا فراری تا کنون بلند پروازانه ترین پروژه فراری است. صفر تا ۱۰۰ این ماشینِ ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری کمتر از ۳ ثانیه است و تنها ۴۹۹ عدد از آن ساخته شده است.

 

7- پاگانی هایورا

Pagani Huayra $1.3M

پاگانی هایورا

وقتی با این ماشین جایی می روید انگار با سرعت باد در حرکتید البته وقتی می خواهید آن را با قیمت یک میلیون و سیصد هزار دلار بخرید با سرعتی بیشتر از سرعت باد حساب های بانکی تان را خالی کرده اید!

قدرت این ماشین ۷۳۰ اسب بخار و صفر تا ۶۰ آن ۳٫۳ ثانیه است.  آنچه که در نگاه اول توجه همه را به پاگانی هایورا جلب می کند درهای زیبایش است.

 

6- کوئنیگسگ اگرا آر

Koenigsegg Agera R $1.6M

کوئنیگسگ اگرا آر

صفر تا ۶۰ این ماشین ۱میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری ۲٫۹ ثانیه است و  قدرتی برابر ۱۱۱۵ اسب بخار دارد!

 

5- لامبورگینی رونتون

 Lamborghini Reventon $1.61M

لامبورگینی رونتون

این ماشین از موتور ۱۲ سیلندر V شکل بهره می برد و قدرت آن ۶۵۰ اسب بخار است. صفر تا ۶۰ آن ۳٫۴ ثانیه است و با قیمت ۱میلیون و ۶۱۰هزار دلار دومین لامبورگینی  گران قیمت به حساب می آید و تنها ۲۰ عدد از آن ساخته شده!

 

4- استون مارتین وان ۷۷

 Aston Martin One-77 $1.8M

استون مارتین وان 77

با ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار چه چیز های می توانید بخرید یک لحظه بهش فکر کنید. اما به جای کلی خرید می توانید یک استون مارتین وان ۷۷ با موتور ۱۲ سیلندری V شکل و قدرت ۷۵۰ اسب بخار بخرید. صفر تا ۶۰ این ماشین ۳٫۴ ثانیه است.

 

4- پاگانی زوندا سینکو رودستر

Pagani Zonda Cinque Roadster $1.8M

پاگانی زوندا سینکو رودستر

استون مارتین وان ۷۷ گران قیمت باید جایگاه چهارم خودش را با پاگانی زوندا سینکو رودسترتقسیم کند. این ماشین هم از موتور ۱۲ سیلندری V شکل بهره می برد. صفر تا ۶۰ آن ۳٫۳ ثانیه و قدرت آن ۶۷۸ اسب بخار است. از این ماشین فقط و فقط ۵ عدد ساخته شده است!

 

3- بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse $2.6M

بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه

بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه از موتور ۱۶ سیلندر W شکل بهره می برد، صفر تا ۶۰ آن ۲٫۶ ثانیه است و با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار در حال حاضر لقب سریع ترین ماشین کروک را به خود اختصاص داده است.

 

2-   لیکان هایپر اسپرت

 W Motors Lykan Hypersport $3.4M

لیکان هایپر اسپرت

 این خودرو توسط شرکت دبلیو موتورزکه یک شرکت لبنانی است تولید می شود و به موتور ۶ سیلندر turbocharged تجهیز شده. صفر تا ۶۰ آن ۲٫۷ ثانیه است.

فکر می کنید ارزش ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار را ندارد نه ؟! اگر چراغ های LED با پوشش الماس و صندلی های چرم دوخته شده با نخ طلا داشته باشد چطور؟ بله لیکان هایپر اسپرت اولین ماشینی است که به این شکل اسپرت شده. دقیقا مشخص نیست چه تعدادی از آن تولید شده ولی حدودا بین ۴ تا ۷ عدد است.

 

1- لامبورگینی وننو

Lamborghini Veneno $4M

لامبورگینی وننو

و اما رتبه اول لیست ما لامبورگینی وننو است با موتور ۱۲ سیلندری V شکل و قدرت ۷۵۰ اسب بخار که صفر تا ۶۰ آن ۲٫۸ ثانیه است. از آنجایی که لامبورگینی همیشه از نظر ظاهری و قیمت همه را حیرت زده میکند چندان جای تعجب هم نیست که نفر اول لیست ما باشد. از این ماشین فقط و ققط سه عدد ساخته شده است.

 

گران ترین ماشین دنیا

اما جدا از لیست ما یک ماشین گران قیمت دیگر وجود دارد که گران ترین ماشین دنیا است و از آنجایی که تنها یک عدد از آن ساخته شده و بعد از آن هنوز در مرحله تولید قرار نگرفته آن را از لیست جدا کردیم اما حیف بود نامی از آن برده نشود. می باخ اکسلرو با قیمت ۸ میلیون دلار گران ترین ماشین دنیا و متعلق به یک خواننده آمریکاییست.

گران ترین ماشین دنیا

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.