--------Every Thing----------

--------Every Thing----------

محمد عثمانزاده
--------Every Thing----------

--------Every Thing----------

محمد عثمانزاده

یه سریال خوب و زیبای کره ای برای همه سنین(ادامه مطلب زیر عکسه یه کم دیدنش سخته)!!!! ولی حتما ببینید

نام کره ای : 마녀유희

نام انگلیسی : Witch Amusement / Witch Yoo Hee / A Witch in Love 
سبک سریال : کمدی عاشقانه 
16 قسمت 
پخش از شبکه : SBS 
سال پخش ازشبکه : 2007

  

 

 


 خلاصه ای از داستان :

داستان سریال از این قراره که دختری به اسم یوهی تنها وارث یک شرکت بزرگ تبلیغاتی هستش این دختر بعنوان رییس این شرکت بسیار جدی با کارمندان برخورد میکنه و همه بهش میگن افسونگر! جالب اینه که یوهی بشدت دنبال شوهر میگرده و هر کسی که از موسسه شوهریابی برای دیدار بااو فرستاده میشه دیگه برای دیدنش نمیاد که این بخاطر اخلاق خاص یوهی هستش اما پشت سر چهره یوهی که همیشه خودش رو در زیر یک عینک و موهای از پشت بسته نگه میداره ( بخاطر شرایط شرکت و وارث پدر بودن) دختری بسیار زیبا و با قلبی مهربون وجود داره که خودش این قضیه رو نمیدونه.

شخصیت اصلی پسر داستان پسری به اسم موریونگ هستش این پسر بشدت به آشپزی فرانسوی علاقه داره و دوست داره برای ادامه تحصیل آشپزی به نیویورک بره روزی بر حسب اتفاق موریونگ مجبور میشه بجای یک نفر از اونایی که باید از طرف موسسه شوهریابی یوهی رو ببینند برای دیدن او بره در این دیدار یوهی تمام سعی خودش رو میکنه که نظر موریونگ رو جلب کنه ولی در آخر موریونگ از صحبت های یوهی خوابش میبره! اونم عصبانی میشه و نوشیدنی رو میریزه رو اون و میره دوروز بعد برحسب تصادف موریونگ با ماشین یوهی تصادف میکنه و خسارتی در حدود 40 هزار دلار بهش وارد میشه!!!

موریونگ که پولی نداره تو فکر میره چیکار کنه از طرفی یوهی در خونه کسی رو بعنوان خانه دار نداره و هر کس اومده اونجا از دست این دختره فراری شده ! خونش حسابی بهم ریخته دختره سرانجام تصمیم میگیره که موریونگ برای جبران خسارت خانه دار او بشه و کارهای خونه اونرو انجام بده! از طرفی دیگر جوانی خوشتیپ و آشپزی ماهر بنام جانی کروگر از آمریکا وارد داستان میشه این جوان هم نقش مهمی در رابطه یوهی و موریونگ در آینده ایفا میکنه .

در ادامه داستان وارد ماجراهای خنده دار و زیبایی میشه که حسابی بهشون میخندین موریونگ باید به یوهی یاد بده که چطوری مثل یک دختر خوش تیپ لباس های دخترانه بپوشه و رفتارهای دخترانه نشون بده  و صحبت و کارهایی که میکنه چطوری باشه !! در کنار داستان مسابقه آشپزی موریونگ هم جالبه . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.